Monday, April 4, 2011

BERCUTI

Rasanya dh lama betul saya x update blog ni. Ini disebabkan sesi pembelajaran/pengajian saya yg hampir ke penghujungnya. So byk assignment, project, thesis, final exam yg perlu diselesaikan dlm tempoh yg singkat Jan- May. Insyaallah jika tiada aral melintang maka tamatlah pengajian saya di UiTM Shah Alam. Maka dengan itu bolehlah saya meneruskan kembali tugas sebagai seorang ejen hartanah. Masa amat mencemburui saya dengan pelbagai kerja-kerja tambahan menyebabkan saya mengambil keputusan utk bercuti seketika dr bidang hartanah ini. Mtk maaf kepada "buyer" dan juga "owner" rumah yg pernah deal dengan saya. Ada juga yg telah saya forwardkan listing kpd rakan2 seperjuangan saya..... bak kata sifu saya.... "biar untung sikit, janji jgn rugi" hehehehe....

No comments:

Post a Comment