Tuesday, April 5, 2011

Price


Model

RXZ (5PV1)

Engine Capacity

135 cc

Sum Insured

7,500.00

Nett Selling Price

6,449.00

Excise Duty

1,055.00

Sales Tax

-

BASIC PRICE

7,504.00



Ni lagi hobi aku yg payah nk dibuang......dr zaman rempit sampailah ke zaman dh berumur ni tapi still nk lagi naik moto model ni. Aku memang minat gila kat moto ni. Biar aku jadi jutawan sekalipun namun aku tetap akan simpan moto ni sampai bila2. Tapi aku dah x sehandal dulu dari segi handling moto RX-Z ni..... just nk round2 kampung and taman perumahan tu oklah.... nak ride jauh2 agak goyang jugak sebab mmg dah lama x ride menggunakan jentera ni. Dan 1 lagi memang bukan zaman aku kot utk ride jentera ni tapi...... sukati aku la kan... dah minat nak wat camne??? hahahaha..... dari BDL 1224 - BCH 663 - WHS 248 - Sampailah yang terkini WBQ 5096. Nanti aku akan upload gambar rx-z terbaru aku..... tunggguuuuuuu....

No comments:

Post a Comment