Wednesday, May 18, 2011

Burrrppp... alhamdulillah. Kenyang rezeki ALLAH lunch td. So sementara tggu jam pukul 2pm ni aku nk tulislah sket2.....xtaulah semenjak 2 menjak ni aku terasa nk cite kenangan dlm bentuk lirik lagu pulak. Ke aku yg dh ketandusan idea utk menulis. Tapi mood manusia ni mmg selalu berubah2.... detik ini aku nk letak lirik2 lagu jer....lagu2 yg aku minat and lagu2 yang may be leh menyentuh perasaan orang terbabit. Orang TERBABIT. (siapakah???) org TERBABIT tu aku la... tp xtaulah kot2 korang leh tersentuh jgk kalo nyanyi lagu ni kannnn.... apapun x boleh lahhhh....... ;p




PENYANYI / BAND : UNGU



menatap indahnya senyuman di wajahmu
membuatku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku, oohh....



banyak kata yang tak mampu ku ungkapkan
kepada dirimu...


reff:
aku ingin engkau selalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku


meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tahu
ku selalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku


sungguh hanya lah dirimu
yang aku cintai
dan sungguh ku kan di sisimu
hingga ku mati

repeat reff




Nidji

Hapus Aku

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau ungkapkan
Dan kita kan bicara dengan hatiku


Buang semua puisi
Antara kita berdua
Kau bunuh dia sesuatu
Yang kusebut itu cinta


Reff:
Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…


Sadarkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…




No comments:

Post a Comment