Friday, June 10, 2011

EDISI KONVOI RXZ

As salam.....

Tak sempat2 nk meng'update' blog ni sbb kekangan masa dan jadual keje yg agak sibuk. Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi krn pada 4 - 5 Jun 2011 aritu selesai sudah aktiviti berkonvoi moto RX-Z sekitar Lembah Klang. Semuanya berjalan dgn lancar dan tiada kemalangan jiwa berlaku sepanjang aktiviti itu dijalankan. Cume ada segelintir peserta yg mengalami kerosakan minor dan tayar bocor. So makanya berfogginglah Negeri Melaka pada hari kejadian tersebut bagi menghalau nyamuk Aedes yang selama ini menghuni Negei Melaka, Lahabau punya budak2 RXZ.....hehehe...

Pada kali ini ramai peserta dari pelbagai kelab moto tersohor di Lembah Klang antaranya ialah.... GARING MOTOR CLUB, ELLA USA HALUAN KIRI, SOFEA PEJUANG KELAJUAN DAN ANAK LIAR, MAMEK WORK, G.H.V, CAT HILL MOTOR CLUB, TEBUAN KOTA dan BILLBOARD RX-Z GROUP selaku penganjur konvoi x berdaftar ni....hehehehe.....Jumlah peserta keseluruhan dianggarkan seramai 180 orang. Lokasi konvoi adalah di Pengkalan Balak, Melaka. Bertolak pada jam seawal 8.00 pagi dan berkumpul di Petronas Setia Alam. Apa aktivitinya? hanya sekadar gathering pemilik2 motosikal RX-Z, ngorat2 awek Melaka, mandi manda, BBQ dan cabutan bertuah. So....aku pun x nak ckp byk.....gambar menceritakan segala2nya....



















So....inilah aku juanz dgn motosikal the legend yg x lapuk dek hujan dan x lekang dek panas....



Sebenarnya ada 456 juta keping gambar lagi aku x upload. Saje je aku nak letak sikit2.... kang kalo aku upload sume muntah2 plak bila tgk gambar ni, ada yg juling mata laaa....ada yg rabun laaa.... dan x kurang juga ada yg terus gi kedai moto nak beli moto RX-Z plak. So aku x nak perkara2 camtu berlaku dalam hidup pembaca blog aku nih. Cukuplah sekadar beberapa keping gambar terancam ni utk tatapan umum....sekian.... majulah sukan utk negara.....



3 comments:

  1. salam..ade x saper2 yg pakai plate WBQ 5881..tolong info ckit

    ReplyDelete
  2. salam..ade x saper2 yg pakai plate WBQ 5881..tolong info ckit

    ReplyDelete
  3. salam..ade x saper2 yg pakai plate WBQ 5881..tolong info ckit

    ReplyDelete