Friday, June 10, 2011

I MISS YOU ALL......

Semalam hari paling gembira sbbnya aku dpt jumpa kwn lama aku merangkap kakak angkat yg x mengaku aku ni adik angkat dia...muahahaha.... semenjak dah abis blaja aku terus je cr blk kwn2 rebanmaya ataupun kwn2 blog yg aku selalu join dolu2. Rasanya ada dekat 3 tahun kot aku menyepikan diri dari diaorang. Memang aku sengaja berbuat demikian supaya diaorg klimaks (perasan ko juanz...!!!). Sebenarnya aku mmg dh niat dlm hati yg aku nk jmpa diaorg selepas aku habis blaja. Lagipun keadaan aku 3 tahun sebelum ni agak kucar kacir. Aku susah nk manage masa aku sedangkan masa utk diri sendiri pun x cukup. Jujur aku katakan yg aku merindui mereka semua. Mereka sumenya sporting dan aku anggap dh macam keluarga. Keakraban kami bukan hanya di alam sibermaya malah terbukti di dunia realiti. Banyak kenangan aku dgn diaorg dan aku masih simpan kenangan itu sebagai satu kenangan yg paling bermakna dalam hidup.

Sekarang ni aku dalam usaha menjejaki semula diaorg, disebabkan aku yang memula menghilangkan diri so skang ni aku akan memunculkan diri. Aku yang akan berusaha mengumpulkan diaorang utk satu gathering yang paling best! niat dihati nk ber'gath semeriah dulu walaupun dah xde port blog utk melepak ber'gossip bagai.... tetapi aku harap dapat berjumpa kalian dan berkawan dgn kalian utk selama2nya....bukan sekadar kawan tetapi anggaplah sebagai satu family........................... ( gang2 reban.... i miss you all....!!!!!!!..)

8 comments:

  1. aku really look fwd nak tunggu gath yg hebat tuh! ekeke! leh la mengembalikan zaman kegemilangan taggers anak ayam

    ReplyDelete
  2. wah! laju je kiah respon.... selewat2nya selepas raya kot..... huhuhu....

    ReplyDelete
  3. gath yg hebat perlu ada org kuat spt fara tuuuu...supporters uols penting! jgn last minute ada hal bagai....

    ReplyDelete
  4. kekekekek aku pun tunggu jugak gathering yg maha hebat tu. buat! buat! aku tunggu jemputan je nih hahahaha

    ReplyDelete
  5. DeLinn : jemputan tu yg mcm ala2 kad jemputan tu ker? ekekeke....

    ReplyDelete
  6. aku pun tunggu jemputan gak!! ehh...citer apa ehh..aku lom baca entry lagi nih, brb.

    ReplyDelete