Sunday, August 21, 2011

TERLEKA SEKEJAP

As salam......

Dah lama rasanya x meracau2 tentang diri sendiri.... kebanyakannya cite pasal tips laaa, isu semasa laaaaa, gossip laaa.... ayoyoyyo.... oklah sebenarnya skang ni dah 22 hari pose so bahang utk menyambut aidilfitri tu kian terasa oleh umat Islam di Malaysia ini. Masing2 sibuk utk membuat persiapan dan keperluan bagi hari raya yang bakal menjelang tiba. Begitu juga dengan aku yang x keciciran utk turut serta sibuk2 dan cemas2 sbb nak sambut raya. Tipulah kalo kata x seronok kannnn.....sbbnya time ni la nk shopping2 baju raya. Memang pe'el aku akan shopping time nk raya walhal boleh je kalo nk shopping selain hari raya. Suke je tgk org cam bizi2 gitewww..... suke tgk gelagat org yang nk shopping.... aik? aku ni shopping or wat survey ni? hehehe... full stop!!!

Sebenarnya aku TERLEKA SEKEJAP disamping kemeriahan nk menyambut raya dan duit bonus yang diberikan menyebabkan aku alpa pada pengajian aku yang sudah hampir ke penamatnya..... MALASnya nk wat thesis.....!!!!! boleh plak aku lupa yang aku blom lagi menyiapkan thesis aku tu. Memang pe'el aku nk tggu sem baru jgk baru nk terhegeh2 nak wat thesis. Padahal boleh je buat selepas abis exam beberapa bulan yang lalu. TETAPI...... inilah dia juanz yang popular dgn sikap malas, bertangguh, last minute.... bulan 9 kang dh nk start sem baru so kena prepare wang pengajian, kena cr mood study lg, nk refresh lg, nk bizi2 lg dan segala2nya kena lagi....lagi...dan sekali lagi... teruskan jelah perjuangan yang dh mencecah 80% ni (pandai2 aku je ltk2 persen) dan juga langkah kaki kanan aku yang mana dh melangkah masuk xleh nk gostan2 (betul ke ayat pasar ni??? ahaks! ). So..... gagahkan perjuanganmu wahai juanz..... raya ni jgn tersedak2 plak bila ada org dok gatai mulut tanya hang.... "thesis dh siap?" ;p

No comments:

Post a Comment