Tuesday, December 20, 2011

PANASSSS...!!!!! LAGI - LAGI MAHASISWA BUAT HAL


Turunkan Bendera Najib


Ni lagi satu hal, x sedar dek untung tul laaa.... bila aku kuar statement camni mesti org2 yg pro kata aku x berbudi bahasa, x paham la, ikut sgt telunjuk Barisan Nasional laaa... Agak2lah kan, kenapa ek student2 tu turunkan bendera Najib tu? sebab apa yg diaorg marah sgt? aku ni mmglah x reti sgt pasal hal2 politik nih... TETAPI..... kalo ada masa terluang tu seeloknya pegila menela'ah pelajaran dari wat persengketaan dengan Kerajaan nih. Aku org BN - UMNO ker? laaa....ckp camni je pun terus nk cap aku org BN - UMNO plak? xdelah.....aku x berpihak dengan mana2 pihak tapi seeloknya laksanakan tugas yg lebih penting dr wat benda2 camni.....

2 comments:

  1. politik sume pihak ambik port,almaklum la konon ye ambik perhatian la.. cuba kalo psl islam bt dek jer, kalo kiter berckp bg pihak org akan ckp kiter berpihak belah tue..erm x fhm r cara pemikiran org malaysia nie, TAPI yg pasti semua kebenaran hanya Allah yg tahu, jd ape2 yg kiter bt mesti berbalik pd Allah...

    ReplyDelete
  2. yeke cenggitu? ntahlah mls nk komen....

    ReplyDelete