Monday, January 16, 2012

MENJADI NYATA.....

As salam..... akhirnya perkara yang menghantui hidup aku telah pun betul2 terjadi. Seperti biasa rutin harian aku apabila masuk opis je perkara utama yg aku buat ialah on komputer and bukak email. So pagi td aku pun bukak email maka dengan rasminya....

Salam,

Puan Nurul,

Up to this morning, these are the PLK students for viva-voce;

Fairul Panel MKA
Ribhan Panel MKA
Shahzuan Panel ZY
Rahimi Panel ZI

Pls put them later in the session because they have to travel far away to get to the campus.
Another three to be confirmed by 19th .
Please put Norain Zaabar (fulltime) under my panel.

Wassalam,

ZY

From: Prof Madya Sr Zaiton Yaacob/FSPU/UiTM
To: Nurul Asra Abd Rahman/FSPU/UiTM@UiTM
Date: 16/01/2012 12:26
Subject: BLD550PLK

Dengan lafaz Bismillah..... Insyaallah pada 20 Januari 2012 aku akan present dan mengharapkan keredhaan dari ALLAH supaya aku dapat lulus dengan cemerlang. InsyaALLAH.... amin........

2 comments:

  1. InsyaAllah...mudah2an dgn berkat Allah, dpt permudahkan segala urusan dan bjaya dgn cemerlang..aminnn

    ReplyDelete