Tuesday, March 27, 2012

JANJI HAPDET JER....

Dalam minggu ni agak longgar sedikitla jadual tugasku di pejabat ni dalam erti kata lain, kira bebaslah sikit. Sebabnya banyak kerja yang dh selesai n bos2 pn ramai yg pegi kursus bagai. Nak kata hoorey tu xdelah kan tapi kira agak laaaa.... hehehe... tu yg setiap hari asyik berHAPDET je blog aku nih. Alaaa...cite2 mengarut je pun.... Kalo ada yang sudi membaca tu aku ucapkan terima kasih banyak2lah kt korang. Blog ni wujud pn sbb aku suke mengomel2 sendirian tanpa mengganggu manusia disekeliling. Aku tulis, aku baca, aku simpan, aku puas itu sudah cukup....manalah tau esok kalau dh lebih berumur insyaallah kalau umur panjang, terbaca balik entry2 lama may be bolehlah aku tersenyum sendirian atau tersenyum bersama anak-anak atau cucu-cucu dan ISTERI (sorang je x boleh lebih2....hahahaha....). Atau mungkin jugak leh sayu pilu bagai sebab manalah tau jgk kan utk entry future ni ada cite sedey2 plak ke kan.... Blog aku ni xde specific yang memfokuskan untuk topik apa. Ini sume segala cite apa yang terlintas kt kepala jer.... kalau tgh menaip ni tetiba lalu semut dpn mata pn may be boleh dijadikan cite pasal semut kan? haaaaa....gitulah kekdahnya penulisan blog cacamarba ni. Ok ols....!!!! i ols nak sambung blk wat keje. Bos x nampak tp ALLAH MAHA MELIHAT. Ini pn dah dikira curi tulang agaknya kan. Takpe2 aku cover blk dgn wat keje2 tambahan... boleh ke gitu? insyaallah.... :-)

1 comment: