Wednesday, March 21, 2012

KABUR

Masa bukak blog ni jenuhlah aku nk bersihkan sawang2 kt monitor, ntah bape lama ntah aku x hapdet blog cacamarba aku ni. Malam tadi aku berdua dgn kwn aku ada tujuan yg sama kt Sri Gombak. Memang dh lama giler x menjejak kaki ke Bandaraya Kuala Lumpur. Nama je org Selangor tp jrg turun TOWN. hehehe..... Sebenarnya aku mmg dah lama x drive jauh2 di malam hari..... sebab???? nnt aku cite. Malam tu aku dr Klang ke Sri Gombak - Kg. Pandan - Klang. Di sepanjang perjalanan tu jenuhlah aku nk membaca signboard2 sbb kabur n dah dekat baru leh nmpak sikit2 sampai aku tersalah masuk simpang.... aduyai....Itulah sebabnya mengapa aku xnak drive malam2. Kalo untuk jarak yg dekat2 oklah. Kalo kena pegi ke tpt jauh2 biasanya aku akan gerak siang. Hhhhmmmm...... teruk sgt dh tahap RABUN aku nih kot. Dulu pnh jgk pakai spek tp power xlah tinggi sgt. Pastu malas dh nk pakai spek smpai skng. Dah bertahun rasanya aku x pakai spek tp kali ni mmg aku rasa betul2 susah nk drive. Maybe RABUN + SILAU kot, dah lama x gi check mata nih..... Xpelah selagi boleh bertahan aku bertahan jer. Malas nk pakai spek sbb leceh.







Ni gambar masa aku pakai spek dulu, skang ni malas nak pakai....biar kabur.... hahaha....

2 comments:

  1. hemm.. member ana pon ade gak yg jenis rabun & silau.. and die pon xleh drive malam sbb ssh nak tengok sgboard camtu gak..

    bahaye gak kalo rabun ni.. kalo drive, kene hati2 la ea ;)





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete