Tuesday, April 3, 2012

REST JAP....

Dah petang2 ni kadang2 leh meroyan sendiri, asyik nk kena pikir pasal keje je... keje mmg x penah abes dan aku di ambil bekerja pun memang utk wat keje bukannya wat blog. Aku je yang weng curi2 masa...hehehe....ups! bkn curi tp rest jap sambil2 layan blog nih.... saje je nk share lirik lagu nih. Xde kena mengena pun and xde cite papepun disebalik lirik lagu ni just nk share jer.... layannnnnn.......

Rahimah Rahim

lirik Doa :


Hanya padamu Aku Meminta

Sesungguhnya kau pemurah

Ampuni Segala Dosaku

Kesejahteraan Kedamaian


Keimanan Ketaqwaan

Pintaku dari mu Tuhan


Selawat Serta Salam

Buat Nabi Junjungan

Kepada Muslimin

Juga Muslimat


Ya ALLAH Ya Tuhanku

Aku Mendengar Seruan

Dan Hanya Kepada mu

Ku Beriman


Kerana mu Aku di Sini

Kepada mu Aku Kembali

Apabila Tiba Saatnya Nanti


Sehingga Tiba Detik Itu

Ku Bermohon Hanya Dari mu

engkau Peliharalah Diriku


Dengan Nama mu

Allah Yang Agung

Yang pengasih , Yang Pengampun

Kepada mu Ku Berlindung



No comments:

Post a Comment