Thursday, May 17, 2012

AKU XDE IDEA LAAA....

Aku xtau nk update cite psl apa kt blog aku ni. nk cite pasal kursus rasanya x payahlah kot. Happy2 jer....... nk cite pasal keje, stress..... nk cite pasal blaja, lg stress..... nk cite ttg kehidupan seharian, sama je setiap hari..... nk cite pasal makan, aku jrg mkn la ni.....yg sebenarnya kan, aku xde idea skng ni. Just update sket supaya aku x lupa yg aku ada memiliki sebuah rumah yg didalamnya tersimpan seribu satu cerita.... ya... inilah blog Kembara Jalanan iaitu rumah kedua ku..... huhuhu

3 comments:

  1. amboiii rjinnya update....lau ct xder idea..mmg xupdate ler jawabnyer..hehehe

    ReplyDelete
  2. biasa lah sekali sekala kehilangan idea....

    ReplyDelete
  3. lagipun tgh bizi sgt ni eita... x sempat2 nk update....

    ReplyDelete