Wednesday, May 23, 2012

EMPANGAN SUNGAI SELANGOR

As salam semua......

Hari ini aku gi keje + posing..... camne tuh? sambil keje + minum air.... hehehe.... Sebenarnya gini, semenjak kerja-kerja meng'Arrange utk lawatan ke Empangan Sungai Selangor telah di ambil alih oleh rakan ku maka dengan itu aku pun dah jarang datang ke empangan yang terletak di Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor, Selangor (Jalan menuju ke Frazer Hill) ni. Kalo x dulu memang aku la orangnya yang dicari kalo ada sebarang lawatan atau pencerobohan berlaku kt empangan tuh. So bila dh lama (bertahun kot.....) x dtg tu makanya adalah unsur2 kerinduan disitu oleh pekerja empangan yang sgt mesra.... (x yah nk rindu sgt la wan oi....).

Dengan perasaan kekok berbaur gembira aku berjumpa blk dgn rakanku yang menjaga empangan itu. Punca aku dtg ni sbb nk bawa ORANG KAMERA atau CAMERAMAN + WARTAWAN laaaa.... utk wat liputan khas di salah sebuah akhbar berikutan pembidasan tentang ketidakcukupan sumber air di Negeri Selangor ni...... lepas berdiskusi selama beberapa minit dan selesai sesi pengambaran makanya sesi aku plak bergambar dgn rakan2.... hehehe.... so thanks to Remy (wartawan), Noh (officemate), Encik Wakil (penjaga empangan) dan Vincent (penjaga empangan).


















9 comments:

  1. pemandangan dan background yg indah...:-)

    ReplyDelete
  2. nampak lawa je tempat ni...cm air terjun...hehe...
    zuan masuk tv ke???hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bdn bsr sgt, mana muat nk masuk tv..... ekekeke

      Delete
  3. owhhhh empangankat KKB ni.. cik ana pnh la lalu situ sekali dulu masa balik dr tganu.. sbb abah balik ikot fraser hill tu.. hehe





    slm kenal,
    cik ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. yups tepat sekali tekaan kamu itewwww..... huhu....

      Delete
  4. kawan2 moh kita ke empangan KKB.... :-)

    ReplyDelete