Wednesday, June 20, 2012

CENDOL

Rugi x amek gambar kalo x aku leh wat korang TERliur td....hahaha.... seperti tajuk di atas aku menerima undangan/pelawaan/jemputan dr member utk minum cendol kat sek.9 Shah Alam. Member aku beriya2 mengajak sbb dia dh stim giler dan terngiang2 gambiran rojak feveretnya. Aku mmg dh lama x lyn cendol ni. Kalo dulu aku slalu lyn kt sek.16 tu gerai kwn aku iaitu gerai Cendol Pak Akop ke Pak Ayob. Kali ni member aku ajak kt sek.9 plak....POWER KER???? hahaha... 2 mangkuk you... x power lg ker? nk lepas gian pnya pasal......  :-)

7 comments:

  1. Replies
    1. xleh ajak, kalo ajak nnt x kenyang.... hahaha....

      Delete
  2. Xajak pun mkan cndol..lma gler xpekena cendol

    ReplyDelete
  3. kalau letak gambo baru tergoda cendol tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. xleh ltk gambo nnt wat ggu emosi org je kan.... hehe...

      Delete
  4. eh2...npe lak xkenyang...bg jawapan skrg! huhu

    ReplyDelete