Wednesday, August 15, 2012

SELAMAT HARI RAYA EIDULFITRI


Bersempena Bulan Syawal yang bakal menjelma 2-3 hari je lagi ni so aku nk menyusun sepuluh jari memohon kemaafan di atas kekhilafanku selama aku berblog samada yang sengaja atau yang tidak sengaja, tutur kata dan bual bicara tidak menyenangkan sume pembaca harap dapat dimaafkan. Aku insan lemah seringkali melakukan kesilapan namun begitu aku akan berusaha cuba menjadi yang terbaik dan memperbaiki sume kesilapan2 yang pernah aku lakukan dulu.... Selamat Hari Raya diucapkan kepada sume blogger dan sume pembaca blog aku yang membaca secara langsung atau tidak langsung.... Salam Lebaran dari saya Juanz Si Kembara Jalanan........



3 comments:

  1. slmt hari raye jugak utk Juanz..
    maaf segale slh silap ye..





    slm lebaran,
    cik ana

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya....
    maaf zahir n batin..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete