Monday, September 3, 2012

HAH??? SHAM KAMIKAZE NAK BERCERAI...!!!

Kenapa isteri Sham Kamikaze tuntut cerai ek? isk...isk...isk.... x paham2..... nampak bahagia jer tetiba tuntut cerai. Blog aku ni bknnya blog gossip nyah.... tp just terfikir gak dalam berumah tangga ni macam2 boleh berlaku. Ujian dari ALLAH datang tanpa diduga dan mungkin juga jodoh antara mereka ditakdirkan hanya setakat itu sahaja. Dan mungkin juga ALLAH tentukan jodoh sebenar Sham dengan wanita lain. Itu sumenya ketentuan ilahi kerana DIA yakni ALLAH penentu segala....

 Bahagia je kan..... siapa sangka?

  Farazila Abdul Jabar gadis dari Batu Pahat, Johor isteri kepada Sham Kamikaze mendakwa kontroversi tentang Sham bernikah lagi pada 16 Januari 2012 bukan punca utama dan dia rela bermadu tetapi konflik dalaman katanya.... ayoyoyo....

Farazila Abdul Jabar menunjukkan surat permohonan cerai yang difailkannya di Mahkamah Syariah.

1 comment:

  1. hermmm tu la kan.. dah NIKAH pon blm tentu lg jdoh sampai ke mati.. dah tertulis sampai situ je jdohnye.. redha lah yg sebaiknya..

    moga-moga JODOH kita sampai syurga lah hndaknye.. aminnn :)

    ReplyDelete