Thursday, September 6, 2012

MASIH ADA

Arini sampai dua post tentang lirik lagu. Lagu xde kena mengena dgn sesapa dan tentang diri aku cuma aku memang minat lagu2 lama sebab kekuatan pada lirik dan melodinya...... Pada kali ni aku nk share lagu lama dari kumpulan Rock - Odyssey. Ramai yg x berapa kenal ttg group ni tp kalo otai2 lama mesti kenal punya sbb mereka ni sezaman dgn diaorg kan. Aku ni yg x berapa nk otai ni berminat untuk menyelami zaman mereka dolu2.... so layan dan dengarlah lagu ni.....



KLIK SINI --->>> ODYSSEY - MASIH ADA


Hingga kini masih ada
Lagu kita itu
Berkumandang di udara
Menyentuhi kalbu

Terbayanglah peristiwa
Semasa berdua
Dalam rindu yang membara
Cinta hangus terbakar

Taman kasih sayang
Jadi pusara penuh lalang
Cinta menjadi duka lara
Madu menjadi racun berbisa

Percintaan kita itu
Menciptakan lagu
Hanya lagu untuk aku
Melepaskan rindu

Tapi berakhirnya
Diriku yang kecewa
Tenggelam dalam lagu itu
Hingga saat ini

Hingga kini masih ada
Lagu kita itu
Berkumandang di udara
Menyentuhi kalbu

No comments:

Post a Comment