Thursday, October 25, 2012

AKU TERIMA NIKAHNYA......


Best sgt ke filem Aku Terima Nikahnya ni? ke sbb pelakonnya yg power? ramai tul kwn2 dok berckp psl filem ni. Al - maklumlah sy ni sudah tidak lg bergelar kaki wayang, so mmg x tau menau pn ttg filem2 terkini. Kalo best boleh gk layan tp bila tu? hhhmmmm..... agak susah nk jwb.... hehehe.... oklah kt bwh ni ada sket sinopsis tentang filem Aku Terima Nikahnya.

Sinopsis Filem Aku Terima Nikahnya.

Mengisahkan kepayahan dan ketabahan seorang isteri yang setia, kehidupan bahagia Arlisa (Nora) serta Johan (Adi Putra) ditimpa dugaan selepas Johan terbabit dalam nahas jalan raya. Akibat kemalangan itu, Johan disahkan hilang ingatan kerana menghadapi Selective Amnesia menambah lagi kerumitan kepada Arlisa. Tidak mahu berputus asa, Arlisa menguatkan semangatnya untuk berusaha menjaga Johan walaupun kini dia langsung tidak diingati suaminya itu   Bagaimanapun, Johan mula rapat dengan Suriya, teman baik kepada Arlisa. Apakah kesudahannya? 

Pelakon Filem Aku Terima Nikahnya
Adi Putra, Nora Danish,Mon Ryanti, Alex Yanz, Kamal Faridz dan Azrel
Filem AKu Terima Nikahnya akan ditanyangkan di pawagam pada penghujung tahun ini atau pada awal tahun hadapan.

7 comments:

  1. xtau laaa..... dgr ckp org jer... huhuhuu...

    ReplyDelete
  2. tgh nunggu adik tlg donlodkan..
    dah tgk nti bru leh tau best
    ke dak.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah! bestnya.... share la.... bg link nk tgk gak! nak...nak...nak.... huhuhu.....

      Delete
  3. best cte nie..
    zeera g tgok ngn dauz n syuk..romantik (:

    ReplyDelete