Thursday, October 4, 2012

ALLEY AND THE CATS





I ols... suka tau dgr lagu2 retro nih, tp i blom masok umo retro lg tau. Sebabnya i mengambil pendekatan tentang takrifan BELIA tu sebenarnya sampai umo 40 tahun. So tu yang golongan 30an and above ni menjerit2 nak rebet telefon pintar RM200 yang PM Najib umumkan arituh. Sebab arituh PM umumkan bagi golongan BELIA bawah 30 tahun layak untuk menerima rebet telefon pintar RM200 sedangkan takrifan BELIA adalah sehingga umur 40 tahun... boleh ke gitu hadek2 ahkak2? ignore.... So arini aku juz nk share lirik lagu dr kumpulan Alley and the cats.... laaaayyyaaaannnn.... zzzzzaaaaaaasssssssssssss.........

Lirik Seribu Bintang - Alleycats

Ingin kupergi jauh darimu
Agar kukenal erti rindu ini
Ingin aku menyelami jiwamu
Agar kukenal dirimu kasih

Korus
Ingin aku membenci dirimu
Tapi kebencian tiada padaku
Walau apa yang kau sangkakan
Aku tetap cinta padamu

Telah lama kuhidup melara
Telah kugagal dalam bercinta
Kini kau datang dengan seribu bintang
Bintang yang dulu sembunyi
Bintang yang tiada bererti

Kalau kau sudi menyentuhi hatiku
Aku kan selalu dekat padaku
Tapi jangan kau hanya cuba
Untuk mempermainkan cintaku

( ulang Korus )

Jangan permainkan cintaku

6 comments:

  1. Replies
    1. 30 and above.... huhuhu....

      Delete
    2. bkn belia dh.. sila terima kenyataan..
      hakhak

      Delete
  2. Boleh la...dia maksud kan belia yg berumur tak lebih dri 30 tahunn

    ReplyDelete
    Replies
    1. arghhh...!!! xde2.... aku still nk guna takrifan BELIA yg sebenar sampai 40 thn tu... nk jgk...nk jgk... (sambil hentak2 kaki... volley? ) hahaha.....

      Delete
  3. belia 30an and above..belasah jelah juanz, janji rock

    ReplyDelete