Thursday, October 4, 2012

ANTARA PUTRAJAYA DAN RESTOREN VILLAGE VIEW BANGI

Semalam petang membawak ke malam aku ada pertemuan dgn seorang rakan. Yang x bestnya dia ajak jumpa kt Putrajaya tu, uols..... i dh x pnh jejak Putrajaya tu since 2007/2008 tau. Dengan rasa berat hati dan terpaksa maka aku gagahkan juga. Aku berkejar lps office hour blk ke umah mandi manda dan bersiap. Petang2 kalo ikut LDP jalan jem, so aku naik NKVE - ELITE turun ke Putrajaya, xpelah jalan jauh sket janji hati x bengkak. Aku sempat solat maghrib kt Plaza tol Putrajaya tu, dan updatelah status kt FB "want meet somone", check in kt Plaza tol Putrajaya. Ngam2 lps post je kwn aku tu pn call tnya aku kt mana. Aku ckplah dh kt Plaza tol Putrajaya. Dia menggelabah sbb dia ckp dia masih kt Bangi lagi. Aku dengan senyum lebar berkata dalam hati... "ini point" dengan pantas aku pun ckp "xpe2 aku turun Bangi je la..." dia mcm dh serba salah, tp aku berkeras nk turun Bangi jgk. Lastly aku berjaya mengelakkan diri utk menjejaki Putrajaya untuk kali yg keberapa ntah aku x hengat.... kenapa jd gitu ek? mengerikan ke Putrajaya tuh? setiap org kan ada trauma masing2 kan.... so xpe biar aku pendam jer....

So sampai je kt Bangi aku pun call member aku tu tnya nk jumpa kt mana? dia pun ckp ko dtg sini la aku tengah mkn ni kt Restoren Village View, Bangi.... aaarrgghhh...!!! terus pitam!!! motip apekah memilih lokasi disitu? u ols dasar kan? layaaaannnnnnnnn.......... zzzaaaaaaaaasssssssssss..........


 Suka tengok ikan kt restoren nih....

 Menu disertakan dgn map sekali, i punya menu mcm biasalah sup cendawan + ayam goreng kunyit, air suam... :-)


1 comment:

  1. ehem ~ juanz dah ok ke sakit blkg tu? =P
    errr kira ok lagi la Juanz blh gak lagi
    p sampai ke bangi tu.. kalo ana ni rasanye
    konfem dah nanges kat tol tu je sruh tlg
    amek.. hehe

    ReplyDelete