Thursday, October 25, 2012

RINDU....

Assalammualaikum....

yer... yer... memang aku tengah rindu, tapi rindu kt kengkawan aku. Kengkawan konvoi moto, kengkawan main kete, kengkawan lepak king mlm2 smpai subuh, kengkawan berenang, kengkawan 4x4, kengkawan blogger, kengkawan kampung, kengkawan study dolu2..... eh, ramailah pulak aku nk sebut.... gaya mcm ramai kwn tp sebenarnya aku lonely. Mana korang sume pegi haaa???? Kalo kita x ingt kt org, camne org nk ingt kt kita ye x? tp kebanyakkan kwn2 aku mmg mengingati aku cuma aku je yg dh x mengingati diaorg. Saje menjauhkan diri malas nk berbizi2an sbb kebizian yg melanda tika dan saat ini pn x berkesudahan lg ni. Ini lagila nk tambah beban bizi dgn aktiviti lg. Oh! no...no..no...  Lagi best cenggini kot dan yg paling penting ialah aku dh berumur, kesihatan juga x segagah dulu leh berjaga memalam. Leh travel sana sini... leh lepak sana sini..... dun....dun...dun... dun.... byk lg manfaat lain yg boleh dipraktikkan tau juanzzz....  sentiasa mengingati nasihat org yang tersayang..... luv u mama..... :-)

9 comments:

  1. mmbr2 kita kena ingat..hehehe

    ReplyDelete
  2. laaaa...ingat rindu kat ita tadi...
    hahahhahahaha....
    (gurau je)...

    biasa lah kan..bila dah lama hilang contact tu rasa memang rindu giler lah....

    ReplyDelete
  3. sabr ye...semoga orang yang dirindu tu akan merindui kita jugak...jaga kesihatan tu :)

    ReplyDelete
  4. bila dah masuk alam pekerjaan ni mmg
    dah jarang dpt lepak2 dgn kwn2 mcm dulu.
    masing2 pun ada life bz masing2 kan juanz?
    usia pun makin bertambah.. hukhukhuk

    *jaga kesihatan ye..ingtlah org tersayang =P

    ReplyDelete
  5. sikit punj aku tak rindu kat ko
    HAHAHHAA! haa.. tajam menghiris kalbu takkk??? LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello... ada ke aku suruh? muahahaha.....

      Delete