Thursday, November 29, 2012

JUMAAT YANG SAYU

Kenapa ek tajuk entry ni semacam jer..... ada something ke juanz? no... no... no... laaaa.... actually pg td ada majlis bacaan yassin + ceramah agama berkenaan dgn keganasan di Palestin. So sgt sayu je bila ustaz tu tayangkan video dan gambar2 mangsa keganasan dr kaum/puak/kabilah berlambang bintang bucu lima tu. Sgt2 tragis dan menyayat hati. Terlena seketika tatkala dilihatkan video dan gambar tersebut terasa tiada makna lg motosikal rxz + aktiviti2 sukan + aktiviti harian dan lain2 lagi.... Tp yg jd problemnya kenapalah lps abes je majlis tu terus back to normal blk? Sgt2 teruja nk prosperity burger. uols! i dh lama x melahap prosperity burger ni yer... OH EM JI sgt menguji kesabaran..... tp aku cuba utk kuatkan semangat berjihad dlm senyap.  Bukan setakat lambang M tu je tau... yg lain2 yg berkaitan pn cubalah utk di pangkah yer. Jika boleh dan berkemampuan tetapi CUBA.... kalo ada sesapa ternampak aku sedang melahap prosperity burger tu korang jgn plak ckp aku xde stand. Kan aku ckp td sedang CUBA... harap2 kuatlah iman aku ni..... insyaALLAH.... :-)

3 comments: