Thursday, December 27, 2012

4 BULAN PRAKTIKAL

Assalammualaikum......

Salam pagi jumaat kpd semua pembaca blog juanz ni... arini xde nk cite sgt sbbnya byk perkara berlaku secara serentak makanya sgt sukar nk diterjemahkan dalam bentuk penulisan melainkan pemfokusan yang lebih teliti. Alhahamdulillah syukur ke hadrat ilahi aku masih diberi nyawa utk ketika ini. Baru sebentar td selesai sudah perhimpunan bulanan beserta dgn majlis perpisahan pelajar praktikal di tempat kerja aku. Diam x diam dah 4 bulan rupanya dia bekerja/praktikal kt tempat aku ni. Selama 4 bulan ni, baru pagi tadi aku berkesempatan untuk berborak lebih lama dgn dia yang bernama BIBIEHANIM. Sambil bersahaja aku bertanyakan tentang apa perancangan dia selepas ini. Dia sgt peramah dan merancang untuk melanjutkan pelajarannya atau bekerja di SARAWAK. Satu lg soalan terpacul dr mulut aku, x berjimba ker kan dh abes belajar lagipun malam ni Jumaat malam Sabtu? motip Jumaat malam Sabtu? hahahahaha.... Dia ckp agak bizi nk siapkan report dan sebagainya selain nk prepare untuk viva nnt. Lagi satu tengoklah kalo KAKAK dia ajak nnt. Haaaaaa.... Bibi ada kakak ker? a'ah kakak sepupu katanya dok kt Putrajaya. Occccaaayyyyy.... i x tau pun.... huhuhu..... gi la ajak kakak berjimba sama2. Suruhlah kakak dtg amek kt Shah Alam pastu gi Setia City Mall tgk wayang, best kan? saya suka......saya suka......saya suka......saya suka...... (saje je aku meracun kannnn......) Xnakla bang, kakak tu sgt sibuk xnaklah ganggu dia. Lagipun kakak kan belajar + kerja, kesian kt dia..... ololololo... sweetnya... baik sungguh adik sepupu dia ni. Yeke kakak tu sibuk? er...er... bkn ke kakak dia tu tgh praktikal skang ni? tteeeeeetttttt...!!!!  la...la...la...la...

3 comments:

  1. Hahahaha...oooooo...ini keje dia yer??

    ReplyDelete
  2. alamak! cik bibie dh muncul.... la la la la......

    ReplyDelete