Friday, December 21, 2012

AAM FUN RUN MARATHON BERLARI-LARIAN

Assalammualaikum, Salam Jumaat dan Salam 1 Malaysia....

Arini aku nk share psl larian marathon yg aku sertai pada 16 Disember 2012 yang lalu. Larian ni anjuran daripada AAM terletak berhampiran dengan Laman Seri Seksyen 13, Shah Alam. Jarak larian ni 5 km jer tp aku rs mcm x konfiden sbb dh lama x berlarian camni. Seingat aku dulu last berlarian pada tahun 2004 kalo x silap anjuran daripada MBSA. Skang ni xtaulah tetiba timbul minat balik nk berlarian. Untuk 1st run ni aku dapat catatan masa sebanyak 41.2 minute. oklah tu untuk percubaan kali pertama. Memang x target tuk menang pun, dpt habiskan larian tu pun dh cukup bagus pada aku. Ok next larian ialah pada 29 Disember 2012 di Bukit Jelutong sejauh 10km. Larian seterusnya pada malam tahun baru sejauh 7 km pada 31 Disember 2012 nnt juga di Shah Alam. Wah! semangat beb!  :-)











  Next run pada 29 Disember 2012

No comments:

Post a Comment