Wednesday, March 6, 2013

SAMSUNG S4/IV

Arghh,...!!! tetiba bermimpikan Samsung S4.... apakah? mana nk campak Samsung S3 ai ni..... alahai cptnya gajet2 ni kuar, x laratla ai nk follow. Nak cite pun meremang bulu roma ai ni. Rumors ke tidak ai xtau yg pastinya memang ai dah minat giler nih.... tolong...tolong... nak heng pong baru...!!! (sambil hentak2 kaki..) gilo meroyan apa kehalnya nih??? Kalaulah ai dapat pakai heng pong Samsung S4 ni for sure akan menjeleskan seluruh warga kerja di sekitar Klang, Kuala Lumpur, Putrajaya dan seantero Semenanjung Malaysia. Muahahahaha....




6 comments:

  1. dari beli gadget baik kumpul duit nak kahwin. Makin lama bukan makin muda. Makin tua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahwin tu lagi penting dari s4 tu. Beli s4 tu bukan boleh memasak asam pedas pum.

      Delete
    2. search image menu asam pedas guna S4 pastu tenung lelama menu tu leh kenyang gak kot.... ;p

      Delete
  2. hanya mampu tengok je.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mampu tgk pun dh kira ok jgk eita.... huhuhu....

      Delete