Tuesday, June 11, 2013

TIADA TANGIS LAGI

Assalammualaikum...

hai..hai..hai... dh lama rasanya aku x berceloteh tentang luahan perasaan bagai2 kan? entahlah... aku xtau apa yg nk diluahkan. Agknya aku ni org yg jenis x reti nk meluahkan perasaan kot. Macam cinta kt orang tp x reti nk luahkan. Pastu dalam hati dok expect yg orang tu mungkin dah ada boyfren kot, atau mungkin dah nak bertunang kot, atau macam2 kot lglah yg x indah dalam kotak fikiran ni. Padahal jauh disudut hati tu memang suka gila kt gadis tu. Bongok jer.... hahaha... rambut panjang melepasi bahu mencecah pinggang sambil membelai2 kucing dihadapan rumah. Perati dr jauh selang 2 rumah teres 2 tingkat, sambil2 main gitar dok curi2 pandang.... aduhai.... camni pnya org pun ada ker? ssh betullah kalo jd org pemalu ni. Dapat no fon dh cukup suka time tu.... senyum lebar mlm xleh tido.... hahaha... ber'sms sgt indah.... TAPI.... itu cite dululah brado sisto.... 2000 - 2013 dh lama kot. Apa lg ek aku nk cite? argh! mlslah nk menaip. Dah kering idea tetiba.... byk lg keje x siap tu kang x pasal2 aku termenung jer.... hihihi.... tata sume....

Engkau jadi kenangan dalam hati
Terlalu lama engkau pergi
Angin masih begitu
Alur nan biru
Memayungi taman kalbu
Kiambang menjadi lambang
Kau bagai bayang-bayang
Kini kuterbuang
Danau tenang selalu
Seolah tidak tahu gelora di hatiku
Selama hayat ini kusimpan rahsia hati
Kurenung masa nan lalu
Terasa pilu
Ke mana harus ku mengadu
Kiambang menjadi lambang
Kau bagai bayang-bayang
Kini kuterbuang
Danau tenang selalu
Seolah tidak tahu gelora di hatiku
Selama hayat ini kusimpan rahsia hati
Di sini kuberdiri
Tiada tangis lagi

KLIK ---->>> TIADA TANGIS LAGI

2 comments:

  1. Ikut malu melepas. Jangan ingat semua perempuan zaman sekarang dh berani approach lelaki. Ade juga yang masih prefer lelaki mulakan langkah. Still, kalau suka kata terus suka. jangan pusing sana sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelaaaaa.............pahaaammmmmmmmm..............

      Delete